Vítejte na novém Nomádem.cz, přečtěte si, co a proč jsme to tu vymysleli. Pokud něco nefunguje, dejte nám prosím vědět 🙏.

Nezapomněli jste na něco?

Košík0

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Izolace K-Flex - samolepicí s AL laminací (metráž)

Kód produktu: M_k-flex-al

Nenasákavý izolační materiál s uzavřenou strukturou buněk, na bázi syntetického kaučuku. Se samolepicí vrstvou pro snadnou aplikaci, laminován AL vrstvou. Dodáváme v tloušťkách 6 - 25 mm, vyberte si dle potřeby.

Vyberte variantu

5 variant

197 Kč

Skladem > 60 m²

Můžete mít již zítra. Možnosti dopravy

Máte dotaz?

Napište nám

Popis produktu

Izolaci K-Flex vám zašleme v libovolném množství, dle objednaných metrů čtverečních. Objednané množství izolace od každé síly může přijít buď vcelku, nebo na dvě části. Pokud nutně potřebujete izolaci vcelku, dejte nám prosím vědět v poznámce k objednávce. 

Co je K-Flex?

K-flex je izolace na bázi syntetického kaučuku s uzavřenou strukturou buněk, se samolepicí vrstvou se zvýšenou přilnavostí ke kovům. Potažena pevnou reflexní AL folií. Spodní samolepicí vrstva je zpevněna mřížkou ze síťoviny. Perfektně přilne ke karoserii a v současnosti jde o často používaný materiál pro izolaci obytných dodávek i pro další aplikace.

  • K-Flex k izolaci dodávek používá řada profesionálních vestavbových dílen
  • snadno se s ním pracuje
  • snadno jej nařežete pomocí běžného zalamovacího nože
  • díky samolepicí vrstvě jej nalepíte jako samolepku
  • má kvalitní lepidlo, perfektně drží na karoserii (karoserii doporučujeme odmastit minimálně technickým lihem, nebo nejlépe isopropanolem)
  • Dle normy ČSN 73 0862 spadá do kategorie B - nesnadno hořlavá.
  • Izolace je nenasákavá (nasákavost WS <0,1% ), s uzavřenou strukturou buněk, výborné parotěsné vlastnosti (minimálně saje vodu => výrazné snížení rizika koroze karoserie pod izolací)

Materiál odvíjíme z role o šířce 1500 mm, a prodáváme na metry čtvereční, cena je tedy uvedena za 1 m2. Pokud objednáte například 15 m2, přijde vám pás o rozměru 10 x 1,5 m (= 15m2).

Výhody K-Flexu oproti vláknitým materiálům*

*vláknitými materiály rozumíme různé vaty, vlnu a podobně, které jsou k izolaci obytného auta nevhodné.

  • žádné sprašování vláken
  • výhoda možnosti využití tenčí izolační vrstvy díky uzavřené strukuře buněk a lepším tepelně izolačním vlastnostem
  • díky kvalitní samolepicí vrstvě montáž nevyžaduje pomocné materiály (trny, lepidla apod.), prostě ji nalepíte jako samolepku
  • minimální nasákavost

Výhody K-Flexu oproti polystyrenům (EPS, XPS atd.) a ostatním deskovým materiálům

  • K-Flex je měkký, dobře se s ním manipuluje, snadno se tvaruje, a v dodávce plné přechodů a oblin se s ním bude pracovat řádově lépe než s deskovým materiálem
  • přilne ke karoserii vozu, což se s deskovým materiálem v plechové dodávce nikdy nepodaří
  • minimální nasákavost

Jak silný K-Flex vybrat?

Pro izolaci dodávky doporučejeme alespoň 15 mm izolace nebo více. Materiál je případně možno vrstvit přes sebe, díky AL vrstvě na sobě dobře drží (po odmaštění AL vrstvy, viz tipy pro aplikaci níže). Dá se tak napřílad použít slabší K-Flex na vyrovnání profilovaných míst (podlaha, strop...), a pak jej zatáhnout silnější vrstvou.

Několik tipů pro aplikaci izolace K-Flex

Budeme se bavit o aplikaci na plechovou karoserii dodávky, ale stejné tipy platí i pro jakoukoli jinou aplikaci.

  • karoserii před lepením důkladněte očistěte a odmastěte. Odmastěte ji minimálně technickým lihem, lépe isopropanolem (isopropylalkohol, IPA...). 
    Pro finální odmaštění karoserie určitě nepoužívejte technický benzín, ten můžete použít na hrubé očištění, ale nic s ním neodmastíte, protože je mastný (ano, i navzdory všem internetovým radám se jeho vlastnosti nemění :) ).
  • nelepte na rozpálenou karoserii, ideální aplikační teplota je 15-25 °C bez toho, že na karoserii peče slunce a rozpaluje ji. Takže ideálně lepit na dílně, nebo v rozumném počasí. Stejně tak samozřejmě není vhodné lepit v mrazu na prochladlou a orosenou karoserii.
  • pokud se rozhodnete vyhrát si s vytlumením auta a pod K-Flex použijete antivibrační materiál STP Black (Gold nebo Silver), je dobré olepit hrany antivibračního materiálu AL páskou. Při aplikaci STP Black totiž na okrajích materiálu vytlačíte trochu butylu, na kterém K-Flex nebude držet. Pokud hrany přetáhnete páskou, k ní K-Flex přilne dobře.
  • K-FLex řezejte lámacím nožem. Při řezání materiálu rychle ztupíte čepel zalamovacího nože. Pro precizní a čisté řezy proto mějte v zásobě dostatek náhradních čepelí, které stojí pár korun - minimálně třicet čepelí se při aplikaci na celé auto rozhodně neztratí a těch pár desetikorun navíc vám ušetří spousty nervů.
  • nejdůležitějším místem pro izolaci obytné dodávky je střecha. Na tu celý den pere slunce, a v zimě jí uniká nejvíc tepla. Boky vozidla jsou hned druhé v pořadí. Zvažte proto, zda na střechu nedat silnější materiál než na zbytek vozu.
  • pokud K-Flexem chcete izolovat podlahu vozu, myslete na to, že jde o měkký materiál, a tudíž se hodí na podlaze vytvořit rošt (např z vodovzdorné překližky) a K-Flex vkládat mezi něj. Dát 25mm K-Flex bez roštu a na něj připlesknout desku podlahynení dobrý nápad.
  • zvažte použití lepidla K-Flex K-414 -  a to především při instalaci izolace do tmavých aut, alespoň na strop. Střecha vozu se, zejména v případě tmavšího odstínu laku, v létě může rozpálit tak, že se dostanete na limitní teploty samolepicí vrstvy izolace KFlex. Po čase by mohlo docházet k odlepování izolace, čemuž lze předejít použitím lepidla K-Flex K-414 s teplotní odolností přes 100°C.

Budeme se bavit o aplikaci na plechovou karoserii dodávky, ale stejné tipy platí i pro jakoukoli jinou aplikaci.

Hmotnost izolace K-Flex

Občas se nás ptáte na váhu K-Flexu, tak jsme ho pro vás zvážili. Vychází to přibližně takto:

  • K-Flex síly 25 mm váží cca 1,375 kg / m2
  • K-Flex síly 20 mm váží cca 1,233 kg / m2
  • K-Flex síly 15 mm váží cca 0,972 kg / m2
  • K-Flex síly 10 mm váží cca 0,733 kg / m2
  • K-Flex síly 6 mm váží cca 0,566 kg / m2

Technická data:

  
Použití pro teplotní rozsah-40°C max +85°C

Tepelná vodivost λ W/(m• K) EN 12667 (DIN 52612)

- EN ISO 8497 (DIN 52613)

Síla ≤ 25mm

  • -20 °C = 0,031
  • 0 °C = 0,033
  • +20 °C = 0,035
  • +40 °C = 0,037
Korozní rizikoEN 13468; pH neutral (7±1)
Součinitel odporu difuse vodních par µ EN 12086 (DIN 52615)≥ 7000
Hořlavost

Euroclass B, s3, d0 EN 13501-1

Cl. 1 (I), Brandkennziffer 5-2 (CH)

B1 DIN 4102 (DE), M1 (E), BS 476 1989 CL.0 (UK)

L’ISOLANTE K-FLEX

Izolace italské značky L'Isolante K-Flex patří k tomu nejlepšímu, co pro zateplení svého obytného auta můžete použít. Dobře se s nimi pracuje, jsou měkké, nenasákavé, a kromě jejich tepelně izolačních vlastností oceníte i ty zvukově izolační.

Naše hodnocení

Martin

Líbí se nám

  • uzavřená buněčná struktura a nenasákavost
  • hliníková folie na povrchu a samolepicí vrstva s kvalitním lepidlem
  • dobře se s ním pracuje a skvěle přilne ke karoserii
  • perfektní tepelně izolační vlastnosti
  • částečně poslouží i jako protihluková izolace

Nelíbí se nám

  • nic nás nenapadá, snad jen ta cena. Ale to je subjektivní.

Verdikt

"Svou první dodávku jsem nechal vystříkat pěnou, která má vynikající izolační vlastnosti, ale jinak spoustu nevýhod. Hledal jsem, čím izolovat druhou obytnou dodávku, kterou teď stavím, a rozhodl jsem se pro K Flex. Z izolačních materiálů na trhu mi přijde jako jeden z nejlepších v mnoha ohledech, což je ostatně důvod, proč jsme ho zařadili do nabídky."

Martin - Nomádem.cz

Specifikace

Výrobce L’ISOLANTE K-FLEX
Hodnocení

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.

Dotaz na produkt zavřít
Načíst
Ohodnotit produkt zavřít

Izolace K-Flex - samolepicí s AL laminací (metráž)

Recenze musí splňovat tyto podmínky a zobrazí se až po jejím schválení.

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Kdy zboží obdržím? zavřít

Skladem

DPD 119 Kč zítra
DHL - nadrozměrná zásilka 490 Kč v pátek 25. 6.
Přihlášení zavřít