Kontakty


Jakub Večeřa + Martin Kolčaba
zákaznická podpora - poradenství k produktům a dotazy k objednávkám.
podpora@nomadem.cz
+420 383 800 184 (pracovní dny 10 - 16hod.)
Časté dotazy (FAQ)
Vrácení zboží nebo reklamace - jak mám postupovat?
Bližší informace včetně adresy pro zaslání zboží najdete na samostatných stránkách Vrácení zboží ve 14-denní lhůtě a Reklamace.
Je dané zboží dostupné?
Ano, zboží držíme buďto skladem na vlastním skladě, a nebo jej máme u našich dodavatelů. Aktuální stavy našeho skladu jsou zobrazeny u každé položky na e-shopu.
V případě, že máme zboží u dodavatelů, dostupnost a doba dodání je zde napsána také a je aktuální - jsme datově napojení na dodavatele, od kterých aktuální dostupnosti přebíráme.
Máte kamenný obchod?
Kamennou prodejnu ani jinou provozovnu nemáme. Samozřejmě máme vlastní sklad, kde držíme tisíce položek, ale jsme čistě internetový obchod. Veškeré zboží vám rádi zašleme po celé České republice i Slovensku.
Je možné objednat po telefonu / e-mailem?
Pokud je to nutné, tak ano, ale pokud je to možné, objednávejte prosím prostřednictvím e-shopu. Při telefonických / e-mailových objednávkám může dojít ke zmatkům na obou stranách, které pak prodlouží dobu dodání.
Adresa pro zasílání vratek a reklamací
Adresy a podrobnosti najdete na těchto stránkách:
Obchodní údaje:
POZOR, tato adresa neslouží pro zasílání vratek a reklamací (zásilky budou vráceny zpět) ani zde není odběrné místo pro osobní vyzvednutí produktů. Vaše objednávky vám rádi dodáme po celé ČR a Slovensku.
Nomadica s.r.o. -Společnost je pod spisovou značkou C 26821 vedená u Krajského soudu v Českých Budějovicích
IČ: 06544614 | DIČ: CZ06544614 (jsme plátci DPH) | Bošice 51, 38481 Bošice (ČR)