Verča s Ondrou měli v zadání jasno. Chtěli auto, které:
- bude soběstačné a v kterém se dá bydlet alespoň 14 dní bez nutnosti návratu do civilizace
- má pohon 4x4
- nabídne co největší ložnou plochu při zachování rozměrů dodávky
- pojme 300 litrů v nádržích
- uveze 200 kg potápěčského vybavení
- bude mít komfortní obytnou vestavbu se vším co je potřeba, a umožní bydlení v jakýchkoli podmínkách
- bude kompromisem mezi klasickou obytnou dodávkou a expedičním truckem
S tím, že při takových požadavcích bude jejich auto bude mít do 3,5 tuny se rozloučili rovnou, a rozhodli se pro Mercedes-Benz Sprinter 419 s motorem 3.0 V6, který má v základu maximální hmotnost 4,1 tuny. Bylo ale jasné, že ani to nebude stačit, a tak celkovou hmotnost po testech ve zkušebně nechali navýšit na současných 4850 kg.
Původně prázdná dodávka prošla v jičínské vestavbové firmě VejnyWood rozsáhlou přestavbou na plnohodnotný domek na kolech nabitý chytrými řešeními i technologiemi a my se na ní pojďme podívat v obsáhlém videu!