Izolace K-Flex - samolepicí bez AL laminace (metráž)
Kód produktu: M_k-flex-bez-al
Samolepicí izolace K-Flex HDUCT bez hliníkové laminace pro izolaci obytných dodávek i jiných vozů. Nenasákavý materiál s uzavřenou strukturou buněk. Dodáváme v síle 6 - 25 mm, vyberte si dle potřeby. 1 ks = 1 m2.
Nemáme zrovna skladem tolik, kolik potřebujete? Izolaci K-Flex doskladňujeme každý týden, klidně tedy objednejte množství, které potřebujete, a neohlížejte se na aktuální skladovou zásobu. Další materiál seženeme do 3-5 pracovních dní.
Co je K-Flex?
K-flex je izolace na bázi syntetického kaučuku s uzavřenou strukturou buněk, se samolepicí vrstvou se zvýšenou přilnavostí ke kovům. Spodní samolepicí vrstva je zpevněna mřížkou ze síťoviny. Perfektně přilne ke karoserii a v současnosti jde o často používaný materiál pro izolaci obytných dodávek i pro další aplikace.
- K-Flex k izolaci dodávek používá řada profesionálních vestavbových dílen
- snadno se s ním pracuje
- snadno jej nařežete pomocí běžného zalamovacího nože
- díky samolepicí vrstvě jej nalepíte jako samolepku
- má kvalitní lepidlo, perfektně drží na karoserii (karoserii doporučujeme odmastit minimálně technickým lihem, nebo nejlépe isopropanolem)
- Dle normy ČSN 73 0862 spadá do kategorie B - nesnadno hořlavá.
- Izolace je nenasákavá (nasákavost WS <0,1% ), s uzavřenou strukturou buněk, výborné parotěsné vlastnosti (minimálně saje vodu => výrazné snížení rizika koroze karoserie pod izolací)
Izolaci K-Flex vám zašleme v libovolném množství, dle objednaných metrů čtverečních (při vkládání do košíku 1 ks = 1 m2).
Objednané množství izolace od každé síly může přijít buď vcelku, nebo na dvě části. Pokud nutně potřebujete izolaci vcelku, dejte nám prosím vědět v poznámce k objednávce.
Materiál odvíjíme z role o šířce 1500 mm, a prodáváme na metry čtvereční, cena je tedy uvedena za 1 m2. Pokud objednáte například 15 m2, přijde vám pás o rozměru 10 x 1,5 m (= 15m2).
Výhody K-Flexu oproti vláknitým materiálům*
*vláknitými materiály rozumíme různé vaty, vlnu a podobně, které jsou k izolaci obytného auta nevhodné.
- žádné sprašování vláken
- výhoda možnosti využití tenčí izolační vrstvy díky uzavřené strukuře buněk a lepším tepelně izolačním vlastnostem
- díky kvalitní samolepicí vrstvě montáž nevyžaduje pomocné materiály (trny, lepidla apod.), prostě ji nalepíte jako samolepku
- minimální nasákavost
Výhody K-Flexu oproti polystyrenům (EPS, XPS atd.) a ostatním deskovým materiálům
- K-Flex je měkký, dobře se s ním manipuluje, snadno se tvaruje, a v dodávce plné přechodů a oblin se s ním bude pracovat řádově lépe než s deskovým materiálem
- přilne ke karoserii vozu, což se s deskovým materiálem v plechové dodávce nikdy nepodaří
- minimální nasákavost
Jak silný K-Flex vybrat?
Pro izolaci dodávky doporučejeme alespoň 15 mm izolace nebo více.
Několik tipů pro aplikaci izolace K-Flex
Budeme se bavit o aplikaci na plechovou karoserii dodávky, ale stejné tipy platí i pro jakoukoli jinou aplikaci.
- karoserii před lepením důkladněte očistěte a odmastěte. Odmastěte ji minimálně technickým lihem, lépe isopropanolem (isopropylalkohol, IPA...).
Pro finální odmaštění karoserie určitě nepoužívejte technický benzín, ten můžete použít na hrubé očištění, ale nic s ním neodmastíte, protože je mastný (ano, i navzdory všem internetovým radám se jeho vlastnosti nemění :) ). - nelepte na rozpálenou karoserii, ideální aplikační teplota je 15-25 °C bez toho, že na karoserii peče slunce a rozpaluje ji. Takže ideálně lepit na dílně, nebo v rozumném počasí. Stejně tak samozřejmě není vhodné lepit v mrazu na prochladlou a orosenou karoserii.
- pokud se rozhodnete vyhrát si s vytlumením auta a pod K-Flex použijete antivibrační materiál STP Black (Gold nebo Silver), je dobré olepit hrany antivibračního materiálu AL páskou. Při aplikaci STP Black totiž na okrajích materiálu vytlačíte trochu butylu, na kterém K-Flex nebude držet. Pokud hrany přetáhnete páskou, k ní K-Flex přilne dobře.
- K-FLex řezejte lámacím nožem. Při řezání materiálu rychle ztupíte čepel zalamovacího nože. Pro precizní a čisté řezy proto mějte v zásobě dostatek náhradních čepelí, které stojí pár korun - minimálně třicet čepelí se při aplikaci na celé auto rozhodně neztratí a těch pár desetikorun navíc vám ušetří spousty nervů.
- nejdůležitějším místem pro izolaci obytné dodávky je střecha. Na tu celý den pere slunce, a v zimě jí uniká nejvíc tepla. Boky vozidla jsou hned druhé v pořadí. Zvažte proto, zda na střechu nedat silnější materiál než na zbytek vozu.
- pokud K-Flexem chcete izolovat podlahu vozu, myslete na to, že jde o měkký materiál, a tudíž se hodí na podlaze vytvořit rošt (např z vodovzdorné překližky) a K-Flex vkládat mezi něj. Dát 25mm K-Flex bez roštu a na něj připlesknout desku podlahynení dobrý nápad.
- zvažte použití lepidla K-Flex K-414 - a to především při instalaci izolace do tmavých aut, alespoň na strop. Střecha vozu se, zejména v případě tmavšího odstínu laku, v létě může rozpálit tak, že se dostanete na limitní teploty samolepicí vrstvy izolace KFlex. Po čase by mohlo docházet k odlepování izolace, čemuž lze předejít použitím lepidla K-Flex K-414 s teplotní odolností přes 100°C.
Hmotnost izolace K-Flex
Občas se nás ptáte na váhu K-Flexu, tak jsme ho pro vás zvážili. Vychází to přibližně takto:
- K-Flex síly 25 mm váží cca 1,375 kg / m2
- K-Flex síly 20 mm váží cca 1,233 kg / m2
- K-Flex síly 15 mm váží cca 0,972 kg / m2
- K-Flex síly 10 mm váží cca 0,733 kg / m2
- K-Flex síly 6 mm váží cca 0,566 kg / m2
Technická data:
Použití pro teplotní rozsah | -40°C max +85°C |
Tepelná vodivost λ W/(m• K) EN 12667 (DIN 52612) - EN ISO 8497 (DIN 52613) | Síla ≤ 25mm
|
Korozní riziko | EN 13468; pH neutral (7±1) |
Součinitel odporu difuse vodních par µ EN 12086 (DIN 52615) | ≥ 7000 |
Hořlavost | Euroclass B, s3, d0 EN 13501-1 Cl. 1 (I), Brandkennziffer 5-2 (CH) B1 DIN 4102 (DE), M1 (E), BS 476 1989 CL.0 (UK) |
Specifikace
Výrobce | L’ISOLANTE K-FLEX |
Hodnocení 0%
Žádné hodnocení
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.
Informace k získávání recenzí