Nezapomněli jste na něco?

Košík0

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

ZÁKAZNICKÁ PODPORA E-SHOPU

Víš, jak by měla fungovat dobrá zákaznická podpora e-shopu? Baví tě komunikovat s lidmi? Pak hledáme právě tebe.

Tvá práce bude obnášet:

  • komunikaci se zákazníky - na telefonu, po e-mailech, přes online chat
  • komunikaci s kolegy na skladě
  • včasné reakce na zákaznické dotazy a dostupnost na telefonu v pracovní dny od 10 do 16 hodin

Typicky budeš řešit:

  • dotazy k objednávkám
  • dotazy ke konkrétním produktům

Co ti můžeme nabídnout:

  • dlouhodobou spolupráci na ŽL - ideální pro freelancery. Na způsobu odměňování se domluvíme
  • spolupráci na dálku - kancl si udělej tam, kde uznáš za vhodné. Nemusíš nikam docházet a k práci ti stačí telefon a notebook. Telefon s neomezeným tarifem ti poskytneme.
  • slevy na kompletní sortiment Nomádem.cz  - pokud si plánuješ stavět nebo vylepšit obytňák, budou se hodit

Koho hledáme

  • umíš komunikovat - tak, jak očekáváš, že by zákaznická podpora jakéhokoli e-shopu měla komunikovat s tebou, když na ni máš dotaz. Přátelsky, prozákaznicky, se snahou vyřešit problém tak, aby zákazník odcházel spokojený.
  • umíš perfektně česky - v mluvené i psané formě. Velkou částí tvé práce bude odpovídání na zákaznické dotazy formou e-mailů a online chatu.
  • můžeš být dostupný/á na telefonu - zákaznická podpora e-shopu Nomádem.cz funguje v pracovní dny od 10 do 16 hodin, v této době je potřeba být na telefonu. 
  • aspoň trochu se vyznáš v doplňcích pro obytná auta a karavany. Netřeba znát všechny detaily, ale nějaké základní povědomí bys měl/a mít. Je potřeba mít představu, jak dané produkty zhruba fungují a na co se používají. A když nebudeš vědět, bude k dispozici zkušenější kolega, kterému komunikaci předáš a dořeší ji.
  • jsi spolehlivý/á a samostatný/á - hledáme dlouhodobou a oboustranně fungující spolupráci. Člověka, který dodá co slíbí a nebudeme mu muset stát za zadkem.

Pokud máš zájem:

Napiš nám na martin@nomadem.cz , a do e-mailu (ano, do e-mailu, ne jinam prosím) popiš:

  • jaké jsou tvé dosavadní zkušenosti se zákaznickou podporou (pokud nejsou, nevadí, pokud jsou, máš malé plus)
  • jaké máš zkušenosti s obytnými auty a znalosti o produktech?
  • máš ŽL, tedy jsi schopný/á svou práci fakturovat?
     

CZK EUR

Přihlášení zavřít