Výměna a vrácení zboží
Jakékoli zboží nám můžete nepoškozené a nepoužité vrátit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od data, kdy jste jej obdrželi. Jakmile nám dorazí, zkontrolujeme jej, a vrátíme vám peníze.
Abychom celý proces urychlili a nedošlo ke zmatkům, postupujte prosím dle kroků uvedených níže.
Postup pro vrácení zboží:
1) Vyplňte formulář pro vrácení zboží:
Ve formuláři prosím uveďte, jaké zboží a z jaké objednávky vracíte. Urychlíte tím celý proces a vratku rychleji vyřídíme.
2) Zboží bezpečně zabalte
Nepoužité a nepoškozené zboží bezpečně zabalte. Přiložte k němu vytištěný a vyplněný formulář. Pokud nemáte možnost jej vytisknout, přiložte prosím alespoň rukou psaný dokument s číslem objednávky, jménem, kontakty a důvodem vrácení. Výrazně tak urychlíte celý proces, protože budeme schopni rychleji identifikovat, o jakou objednávku šlo.
3) Zboží a dokumenty nám zašlete na naši adresu:
Nomadica s.r.o.
Slovanská alej 24
326 00 Plzeň
e-mail: podpora@nomadem.cz
telefon: jako telefon pro dopravce prosím uveďte +420 777 944 433 (POZOR, na tento telefon prosím nevolejte. Pokud máte dotazy, kontaktujte nás na +420 605 878 229 nebo podpora@nomadem.cz)
Jakmile nám zboží dorazí, spojíme se s vámi a situaci dořešíme.
K zasílání veškerých vratek prosím využívejte přepravce, kteří zboží doručí přímo na naši adresu. Zásilky doručené na různá výdejní místa apod. nebudou převzaty a dopravce vám je vrátí.