Konstrukce MAR-VAN Economy pro Ducato / Boxer / Jumper / Movano / Proace Max
Kód produktu: M_mar-fd-economy
Patentovaná konstrukce, která vám výrazně usnadní prvotní fázi stavby obytné dodávky. Umožňuje snadné kotvení nábytku i obkladu, a izolaci karoserie bez tepelných mostů. Určeno pro vozidla Fiat Ducato, Citröen Jumper a Peugeot Boxer od roku 2006 výše, Opel Movano od roku 2021 výše a Toyota Proace Max od roku 2024 výše. Economy verze.
Alternativní produkty z kategorie Fiat Ducato 2006+:

Konstrukce MAR-VAN Profi pro Ducato / Boxer / Jumper / Movano / Proace Max
skladem u dodavatele, 3-5 dní u vás
18 900 Kč

Stropní žebra MAR-VAN pro Ducato / Boxer / Jumper / Movano / Proace Max
skladem u dodavatele, 3-5 dní u vás
8 264 Kč

Okenní rám MAR-VAN pro Ducato / Boxer / Jumper / Movano / Proace Max
skladem u dodavatele, 3-5 dní u vás
981 Kč
Patentovaná konstrukce, která vám výrazně usnadní prvotní fázi stavby obytné dodávky. Umožňuje snadné kotvení nábytku i obkladu, a izolaci karoserie bez tepelných mostů. Určeno pro vozidla Fiat Ducato, Citröen Jumper a Peugeot Boxer od roku 2006 výše, Opel Movano od roku 2021 výše a Toyota Proace Max od roku 2024 výše. Economy verze.
Systém MAR-VAN vám ušetří spoustu času při stavbě obytného vozu svépomocí. Nosnou konstrukci sloužící pro bezpečné kotvení obkladů, nábytku a příslušenství s ním při troše šikovnosti máte hotovou za jediný den.
Co je nosná konstrukce MAR-VAN
Základní nosná konstrukce pro vestavbu obytné dodávky, navržená pro bezpečnou montáž nábytku, obložení. Výrazně také usnadňuje a zefektivňuje izolaci karoserie dodávky - můžete díky ní izolovat i ty plochy, kde by to jinak nebylo možné, protože byste je museli nechat volné pro kotvení nábytku nebo běžných konstrukčních latí.
Výhody konstrukce MAR-VAN
- snadná instalace
- nízká hmotnost
- vysoká pevnost a odolnost
- rovnoměrné roznesení působících sil
- pevná plocha pro ukotvení nábytku a obložení
- snadný rozvod hadic a kabelů
- umožňuje celoplošnou izolaci karoserie
- bezpečí pro posádku
- variabilita
Vodo a elektroinstalace v bezpečí
Každé žebro je vybaveno množstvím otvorů, které mají dvě základní funkce:
- odlehčují konstrukci
- umožňují snadný a bezpečný průchod kabelů a vodoinstalace po celé délce vestavby
Montáž zvládnete rychle a snadno
Budete potřebovat jen vrtačku, kleště na trhací nýty, montážní sadu a přiložený návod, který vás celým procesem provede krok za krokem.
Pozicování žeber je individuální dle velikosti vozu a rozvržení nábytku. Přípravné práce a rozměření lze zvládnout za 30 minut. Kompletace sestavy o délce 2,5 metru trvá jedné osobě cca 40 minut. Velkou výhodou je možnost si celou konstrukci poskládat vně vozidla a poté ji jen ukotvit ke karoserii, což je otázkou 1 - 3 hodin pro dvě osoby.
Suma sumárum, při dobré přípravě a troše šikovnosti jste schopni ve dvou lidech vyrobit základ vaší vestavby za jediný den!
Pro jaká vozidla je konstrukce určena
- Fiat Ducato od roku 2006 výše
- Peugeot Boxer od roku 2006 výše
- Citröen Jumper od roku 2006 výše
- Opel Movano od roku 2021 výše
- Toyota ProAce Max od roku 2024 výše
Všechna tato vozidla používají stejnou karoserii. Konstrukce jsou k dispozici pro různé délky i výšky vozů, dbejte proto na výběr správné varianty dle délky a výšky svého vozu.
TIP: Možná se vám bude hodit článek Označení velikosti dodávek a jak se v něm vyznat (co znamená L3H2 apod.)
Délka ložné plochy výše uvedených vozidel je:
- L1 = 2670 mm
- L2 = 3120 mm
- L3 = 3705 mm
- L4 = 4070 mm
Video o konstrukcích MAR-VAN
video se nezobrazuje? Zobrazit na YouTube
3D model - video
Video se nezobrazuje? Zobrazit na YouTube.
Varianta Profi vs. Economy
Konstrukce MAR-VAN jsou k dispozici ve variantách - Profi a Economy:
- Profi - disponuje odlehčovacími otvory, což oceníte, pokud řešíte každý gram váhy vestavby. Otvory vám navíc usnadní protahování hadic a kabelů. Žebra jsou celkově širší a tím také pevnější.
- Economy (na ni se právě díváte) - je levnější alternativou. Žebra jsou užší, nemají odlehčovací otvory a mají méně pozic pro umístění nosníků.
Pro maximální odlehčení...
Pokud bojujete s váhou vozidla, můžete si některé nosíky z konstrukčních latí výrazně odlehčit pomocí sukovníku o průměru 30 mm. Nosník tak přijde až o 40% své hmotnosti, ale také částečně ztratí svou pevnost a nosnost, proto tento postup volte jen na místech s nízkým zatížením (pouze u obložení stěn). V místech s vyšší zátěží, tedy všude tam, kde potřebujete něco kotvit (skříňky, vybavení,..) ponechte lať v původním stavu.
Technické parametry
- Váha žebra pro výšku H3: 1270 g
- Váha žebra pro výšku H2: 1064 g
- Váha podélného nosníku (2,5m): 1060 g
- Váha děrovaného podélného nosníku (2,5m): 660g
Obsah balení
Velikost | Žebra | Podélné nosníky | Žebra nad dveře |
---|---|---|---|
L1H1 | 9 ks | 10 ks | 0 ks |
L2H1 | 9 ks | 10 ks | 3 ks |
L1H2 | 9 ks | 10 ks | 3 ks |
L2H2 | 9 ks | 10 ks | 3 ks |
L3H2 | 11 ks | 10 ks | 3 ks |
L4H2 | 13 ks | 12 ks | 3 ks |
L1H3 | 9 ks | 15 ks | 3 ks |
L2H3 | 9 ks | 15 ks | 3 ks |
L3H3 | 11 ks | 15 ks | 3 ks |
L4H3 | 13 ks | 18 ks | 3 ks |
Součástí každého balení je také podrobný instalační manuál v češtině.
Tento produkt je chráněn úřadem průmyslového vlastnictví. Jeho padělání, kopírování a napodobování je trestné.
Specifikace
Výrobce | MAR-VAN |
Hodnocení 0%
Žádné hodnocení
Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.
Informace k získávání recenzí